مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

در این مجموعه پیستون پژو ۴۰۵ به جهت گونه های موتور پژو ۴۰۵ تولید و به فروش می رسد. پیستون TU5 و XU7 گوشه ای از تولیدات همین گروه در کنار انواع پیستون های تولیدی می رینگ پیستون tu5 باشد. دمای کف پیستون در این شرایط به ۲۲۰۰ سکو سانتی گراد (۴۰۰۰ رتبه فارنهایت) یا این که اکثر می رسد. برای خرید پیستون اصلی میزان مرغوب بودن می توانید به نمایندگی فروش در شهر یا این که استان خویش مراجعه نمایید. از این رهگذر نه تنها کسب و کارهای بخش اعظمی می توانند تجارت خویش را در ورای مرزهای جغرافیایی دنبال کنند، بلکه نوع نو ای در تامین منابع به دست آوردن و کارها و حتی اشخاص ارائه شده هست که می تواند نتایج فراوان چشمگیری در کار های تجاری بنگاه ها و اشخاص به دنبال داشته باشد. اساسی بهبود توان تنفسی پیشرانه و ارتقاء دور آخرین موتور (RPM)، می بایست از سیستم سوخت رسانی توانمندتری استعمال شود چرا که پیشرانه تیون شده اقتدار خود را از قابلیت و امکان احتراق حجم بیشتری از ادغام سوخت و هوا اخذ میکند. تغییر‌و تحول در رخ مهندسی شده پیستون، به عنوان نمونه استعمال از پیستون تخت یا گنبدی به جای پیستون گود، میتواند همانند حجم محفظه احتراق سرسیلندر، به افزایش ضریب چگالی امداد کند. نکته آنگاه ابعاد محیط احتراق (کاسه احتراق سرسیلندر) میباشد که حساس ضریب حجمی ارتباط مستقیم دارد. که باعث جرم و سوخت و هوا می شود؛ این قطعه وظایف نسبتا زیادی دارد که یکی از آن ها، یاری به خارج شدن دودی که از احتراق سیلندر به وجود می آید، است. در همین وضعیت اگر بدنه سیلندر یک تکه باشد، به جهت حل ایراد خراشیدگی می بایست بدنه داخلی سیلندر را تراشکاری کرد که نیز دوچندان زمانبر و هزینهبر میباشد و هم در کنار آن منجر بزرگتر شدن قطر سیلندر می شود. در رانندگی کلیدی سرعت دوچندان این واقعه در هر سیلندر ۳۰ تا ۴۰ توشه در هر ثانیه شکل می دهد. براین اساس در رخ فساد و فرسودگی می توان با ردوبدل بوش از هزینه بخش اعظم تعمیر و ردوبدل سیلندر دوری کرد. خرید کردن پیستون پژو ۴۰۵ اورجینال به شکل اکثر مهم یک تماس تلفنی اساسی واحد فروش کارخانه مهیا شده است. لیست بها حلقه و پیستون tu5 از شیوه تماس کلیدی واحد فروش کارخانه تولیدکننده قابل استعلام است. شما هموطنان عزیز می توانید به جهت خرید عمده محصولات و استعلام لیست ارزش آنها مهم واحد فروش در تماس باشید. پس از ثبت پیشنهاد به وسیله خریدار محصولات سفارشی اساسی ارزش درب کارخانه به آدرس پستی ایشان ارسال خواهد شد. درصورتی که فرد تیونر به این بخش اشراف نداشته باشد، احتمال دارد نتواند به بالاترین قدرت ایدهآل پیشرانه نزدیک شده یا حتی به آن آسیب جدی وارد کرده و هزینه و روزگار صرف شده را به باد فنا بدهد. به جهت خرید کردن همین جنس به اندازه می باشد اهمیت رئیس فروش تماس حاصل نمایید. در بعضی موتورها بوش حساس آب در تماس وجود ندارد و به آن بوش خشک گفته می شود. حلقه کمپرس دوم روغن های بازمانده را از دیواره سیلندر عده آوری می کند. پیشگیری از فراروگریز کمپرس محیط سیلندر توسط حلقه کمپرس اولیه و دوم رخ می گیرد. بر روی حلقه کمپرس دوم کلمه ای ذیل عنوان TOP نوشته شده می باشد که جهت بالا را نشان می دهد. در حرکت انبساطی در محفظه احتراق تا ۱۸۰۰۰ نیوتن نیرو به طور ناگهانی به کف پیستون وارد می شود. در بعضی دیگر نیز سر پیستون گنبدی یا صورت های دیگر هست تا تلاطم محفظه احتراق ارتقا یابد. به منظور ارتقاء و بهبود کارایی این پمپ هوا ضروری هست تا مسیر ورود و خروج هوا به باطن همین پمپ را گزینه بازنگری قرار دهیم. ارتفاع همین استوانه پاره ای اکثر از قطرش است. به تعداد سیلندرهای یک موتور، پیستون در آن وجود دارد و هر چه تعداد سیلندرها و در عاقبت پیستونها بیشتر باشد توان موتور نیز بیشتر خواهد بود. پیشرانههای درون سوز (فارق از نوع) درست مثل یک پمپ هوا فعالیت میکنند. پژو 206 تیپ 5 (و 6) مجهز به پیشرانه پر اسم و رسم 1.6 لیتری دو میل سوپاپ (DOHC/16 سوپاپ) TU5 ساخت پژو فرانسه یکی از از محبوبترین پیشرانههای چهار سیلندر ایجاد همین شرکت میباشد که در طیف گستردهای از محصولات فرانسوی و چینی موجود در بازار ایران از پاراگراف پژو پارس اتوماتیک، 207 و دانگ فنگ H30 کراس نیز به کار رفته است. یکی از از تکنولوژیهای بکار رفته در موتور TU5 پلاس روزگار بندی مداوم متغیر سوپاپ یا CVVT میباشد که در ماشینهای مجهز به این موتور آیتم استعمال قرار گرفته است. از آن جایی که این ضربات مستقیما به مرحله پیستون، شاتون و میلنگ وارد میشود، در تراکمهای بالا به کارگیری از ادوات دوار بالانس شده و ساخته شده از جنسها و روشهای خاص، نظیر متاع تیتانیوم یا روش فورج کاری، ضروری است.

نظر شما چیست ؟