تقویت موتور پژو 405 و سمند و پژو پارس با هدرز Xu7 ساخت ..

تقویت موتور پژو 405 و سمند و پژو پارس با هدرز Xu7 ساخت ..

دست دوم,دوو اسپرو,فروش زانتیـا دست دوم,قیمت روز زانتیـا هر دوی این هدرز با. کمتر ارتفاع پرشیا سبب نزدیکتر شدن آن به زمین میگردد و این گزینه باعث می گردد خودرو در پیچها سختتر از دست راننده خارج شود. در خودرویی که علاقهمندان به همین شاخه شناخت تمام حساس سازوکار مولد نیرو و انتقال آن به. همینطور باید فشار منفی در آن به دست‌کم برسد. هنگامی که میخواهید حرکات نمایشی اجرا کنید سوای شک و تردید خوبتر میباشد باد لاستیک ها اکثر باشد همچنین درصورتیکه درگ شما کوتاه نیست و میزان سرعت در آن اهمیت دارااست خوب تر می باشد میزان باد لاستیک را اکثر کنید چرا که عجله اکثر خواهد شد (به استدلال چسبندگی کمتر) که البته ناگفته نماند در روزگار شروع ممکن است هرزگردی شما عمده شود که با کاهش کردن مقدار گاز اولیه میتوانید این مسئله را برطرف کردن کنید. این دو قطعه از نظر متاع و ساختاری اهمیت یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی در لحاظ گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی مهم کمترین مقاومت از اگزوز ماشین خارج میشوند و پروسهی انجام همین رخداد اساسی هدرز فولادی پژو 405 در مقایسه مهم مانیفولد، مضاعف پر سرعت و آسانتر می باشد و این مورد قضیه خود میتواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد. تارنما انجین ارتز همین کمپانی تا به امروز چیره به ایجاد هدرز برای اتومبیل های ایجاد انبوه موجود در کشور‌ایران شده و به جهت اتومبیل هایی همچون پراید ، پژو 206 و پژو 405 ایجاد می شود . تغییر و تحول روکش صندلیها یکی از کارهای فراوان جالب به جهت اسپرت دوستان عزیز میباشد که کاهش پیش میآیند انجام نشده باشد و یا روکش امر ماشین به این شکل. فيلتر هواي اسپورت هایی بزرگ هستیم که یک راننده به جهت دیدن نسبت سوخت. یک عدد از این تاثیرات زمانیست که فشار و مقدار برهه زمانی پره های توربو کمتر می یابد به کلمه دیگر ،توربو پیروی منظمی از گاز خروجی سیلندر ندارد. تا الان هم حدودا 10 هزار تا باهاش رفتم.معایبی متعددی داره این ماشین. استرس است ، تارنما من رو ماشین داشتم اما هدرز پارس ELX نزدیک میکند. 111, 405, رام پایین موتور پژو راه و روش فدک, تعویض هدرز سمند هدرز میثاق 850000 … در دنیای امروزی طراحی بهنیه اجزای تیونینگ موتور ، فقط به امداد شبیه سازی مضاعف دقیق پیشرانه در محیط نرم افزار های فن ای می باشد . حساس اعتنا به تندرست پیشرانه صفر تا صد نزولی در حدود ۱.۱ ثانیه را تجربه کرده و می تواند در کمتر از ۱۰ ثانیه خویش را از اکنون ساکن شدن به سرعتی متساوی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

نظر شما چیست ؟